Design Thinking v HR
Design Thinking v HR alebo ako zlepšiť tímovú spoluprácu?
„Vymyslite niečo, čo pomože nášmu tímu navzájom si lepšie rozumieť a efektívnejšie spolupracovať s ďalšími tímami.“ ???
Jednou z metód je aj Design Thinking – metóda riešenia problémov zameraná na užívateľa, zameraná na človeka.Na workshope v rámci Google programu zameranom práve na Design Thinking , som si prešla všetkými 5 fázami, získala nové znalosti a nový pohľad. Celý proces začíná pochopením potrieb užívateľa, pokračuje skúmaním inovativných riešení a končí testovaním. Umožnuje nový spôsob riešenia problémov. Namiesto starých zaužívaných postupov nás nabáda skúmať nové, myšlienky, pohľady, ktoré pred tým neexistovali alebo sme im doposiaľ nevenovali prílišnú pozornosť.
Vďaka tejto metóde sa však dajú riešiť aj problémy vo firmách a tímoch. Tam kde sú konflikty. Tam, kde nefungujú procesy, tam kde je nepochopenie a kde vzniká potreba niečo zmeniť.Využite otvorený tímový prístup pre riešenie problémov. Získajte aktívne zapojenie komunity pre zlepšenie nielen procesov ale aj medzitímovej spolupráce, vzájomného rešpektu a pochopenia.
Design Thinking má 5 fáz, pozrime sa na ne bližšie:
Tak čo, pozdáva sa Vám to? Áno je to iné, zaujímavé, spolupracujúce a efektívne.